Kolejny rozdział Rolana - te ich dialogi są czasami tak wyjęte z kontekstu, że gdybym nie przeczytała powieści to absolutnie nie wiedziałabym o co chodzi O_o Ciekawe czy wy coś z tego zrozumiecie.
A także jeden z nowych projektów - Ilegnes. O czym to? Trochę genetyki, dramy, zdrady, zemsty i do tego akcja rozgrywa się w szkole. Standard. I od razu na początku zaznaczam iż nie jest to yaoi ani shonen-ai, choć fujoshi wszystko i tak się skojarzy :3 Jak ktoś zbiera Arigato, to w nr 7 można znaleźć recenzję~

Ilegenes 1 - pobierz|czytaj online

5 komentarze:

AmuletDia-Chan pisze...

Mam takie nietypowe pytanie: powieść czytałaś gdzieś przetłumaczoną na angielski, czy jakiś tam, czy czytałaś kanji? ;_;

801px pisze...

Kanji niestety^^" Może jak kiedyś znajdę czas to przetłumaczę, ale wątpię.

AmuletDia-Chan pisze...

ŁO Hezu, też bym tak chciała, ale niestety jestem za leniwa na naukę T_T Ta, która szaleje za Rolkiem (przy okazji jestem wdzięczna za tłumaczenie mangi ^^) nie poczyta nawet powieści, trololol... /emosi się z tegoż powodu.

Acantha pisze...

Tak się ciesze, że wreszcie ktoś zabrał się za Ilegenes :D Czytanie po anielsku było trochę męczące przez co mangi nigdy nie dokończyłam. Mam nadzieję, że sprawnie Wam pójdzie. Pozdrawiam.

801px pisze...

AmuletDia-Chan - emoś się intensywniej, bo novelkowy Rolan jest jeszcze bardziej zajebisty <3

Acantha - Też mam nadzieję, że sprawnie pójdzie :) Odzdrawiam :D